onsdag 9 juni 2010

Inte riktigt ännu




Cyklade ner till butiken för att kolla om stora lotteriet var avslutat men det återstår åtta lotter att sälja. Hade annars tänkt kalla in kommunens lotteriinspektör för dragning på lördag då det är min dag i Handlaget.

Om ni vill se en massa virkat som Gulleborg hittat en länk till så kolla till höger. Jag testade även att söka på stickat på samma huvudadress och fick napp där också. Bara att klicka. Det finns hur mycket som helst. Ömsom vin, ömsom vatten.....
En medlem hade lämnat in vykort för bedömning. Tyvärr blev bilden inte bra, men jag gör nytt försök på lördag. Jag tycker de var underbara. Med konstnärens frihet hade hon flytta omkring det som symboliserar Tungelsta för att få med det i en vy. Speciellt nöjd med att Handlaget finns med. Hoppas de blir godkända av bedömningsgruppen. Det kortet kommer jag att skicka både hit och dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar